Створення власного продукту для медіа та відео індустрії як стратегія виходу підприємства на зарубіжний ринок
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Томенко Ю. І.
Анотація
Опис
Ключові слова
економіка, засоби масової інформації, графіка, анімація, програмне забезпечення, інженер-програміст
Бібліографічний опис
Балдіна Н. В. Створення власного продукту для медіа та відео індустрії як стратегія виходу підприємства на зарубіжний ринок / Н. В. Балдіна, Н. В. Ширяєва // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2020 рік : в 2 т. Т. 1. Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2020" : тр. 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2020 р. / ред. Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2020. – С. 24-27.