Створення власного продукту для медіа та відео індустрії як стратегія виходу підприємства на зарубіжний ринок

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ФОП Томенко Ю. І.

Анотація

Опис

Ключові слова

економіка, засоби масової інформації, графіка, анімація, програмне забезпечення, інженер-програміст

Бібліографічний опис

Балдіна Н. В. Створення власного продукту для медіа та відео індустрії як стратегія виходу підприємства на зарубіжний ринок / Н. В. Балдіна, Н. В. Ширяєва // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2020 рік : в 2 т. Т. 1. Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2020" : тр. 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2020 р. / ред. Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2020. – С. 24-27.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced