Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51516
Title: Формування наукових понять у ході вивчення мовних дисциплін
Other Titles: The formation of scientific concepts during the study linguistic disciplines
Authors: Пономаренко, Н. В.
Неустроєва, Гелена Олегівна
Keywords: діяльність комунікативна; концепція наукова; дисципліни лінгвістичні; характеристика психолого-педагогічна; гуманітаризація; абстракція емпірична; communicative activity; scientific concept; linguistic disciplines; psychological and pedagogical characteristics; humanitarization; empirical abstraction
Issue Date: 2018
Publisher: Міжнародний гуманітарний університет
Citation: Пономаренко Н. В. Формування наукових понять у ході вивчення мовних дисциплін / Н. В. Пономаренко, Г. О. Неустроєв // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер. : Філологія : зб. наук. пр. – Одеса : МГУ, 2018. – Вип. 37, т. 3. – C. 177-179.
Abstract: Стаття присвячена аналізу проблем навчання, підготовці молодого покоління до вибору майбутньої професії. Cьогодні навчання мовних дисциплін базується на комунікативній діяльності. Актуальна проблема співпраці викладача з учнями під час вивчення лінгвістичних дисциплін. Досліджено проблему формування наукових концепцій студентів, що становить одну із провідних складових частин системи наукових знань, а також необхідність істотного підвищення ролі теоретичних знань у засвоєнні, доцільності та можливості викладання. Визначено роль психолого-педагогічних характеристик концепції в системі їх формування.
The article is devoted to the analysis of the problems of learning, preparing the younger generation for the choice of a future profession. Nowadays teaching language disciplines is based on a communicative activity basis. There is an urgency of the problem of cooperation between a teacher and students during the study linguistic disciplines. The problem of the formation of students’ scientific concepts has been studied and it makes pone of the leading components of the system of scientific knowledge, as well as the need to significantly enhance the role of theoretical knowledge in the assimilation, expediency and possibility of its teaching. The role of psychological and pedagogical characteristics of the concept in the system of their formation has been determined.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51516
Appears in Collections:Кафедра "Міжкультурна комунікація та іноземна мова"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nauk_visnyk_MHU_2018_37_3_Ponomarenko_Formuvannia.pdf435,8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.