Керування синхронним двигуном з постійними магнітами при мінімізації локальних функціоналів миттєвих значень енергій
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПИ"
Анотація
This paper deals with speed control system of permanent magnet synchronous machine with controllers based on the concept of inverse
dynamics problems with minimization of local functionals of the instantaneous motion energy values. This method provides
robustness to changes of the moment of inertia and the electrical resistance machine.
В статті розглядається система регулювання швидкості синхронного двигуна з постійними магнітами на базі концепції зворотних задач динаміки з мінімізацією локальних функціоналів миттєвих значень енергій руху. Такий підхід забезпечує робастне керування по відношенню до зміни моменту інерції та електричних опорів обмотки двигуна.
В статті розглядається система регулювання швидкості синхронного двигуна з постійними магнітами на базі концепції зворотних задач динаміки з мінімізацією локальних функціоналів миттєвих значень енергій руху. Такий підхід забезпечує робастне керування по відношенню до зміни моменту інерції та електричних опорів обмотки двигуна.
Опис
Ключові слова
високотехнологічні установки, зворотні задачі динаміки, параметричні збурення, координатні збурення, коефіцієнти підсилення регуляторів
Бібліографічний опис
Островерхов М. Я. Керування синхронним двигуном з постійними магнітами при мінімізації локальних функціоналів миттєвих значень енергій / М. Я. Островерхов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Проблеми автоматизованого електроприводу. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 36 (1009). – С. 169-170.