Оцінка рівня засвоєння термінологічної системи обмеженої галузі знань

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины

Анотація

У статті розглянута модель комп'ютеризованого контролю рівня засвоєння термінологічної системи навчального курсу. Наведено результати педагогічного експерименту, проведеного із залученням студентів четвертого року навчання, наукового й інженерно-технічного персоналу. Результати отримані з використанням тесту, розробленого на базі запропонованої моделі. Показано, що тест має достатні діагностичні характеристики й виключає можливість одержання респондентом позитивної оцінки без вивчення контрольованого матеріалу незалежно від рівня його загальної підготовки.
The model of the computerized control of a mastering level of terminological system of a training course is considered in the article. Results of the pedagogical experiment leading with attraction of the fourth year training students, the scientific and technical personnel are operated. Results are received with using of the test developed on the basis of offered model. It is shown, that the test has sufficient diagnostic characteristics and excludes an opportunity of reception by the respondent of a positive estimation without studying a controllable material independent of his general preparation leve

Опис

Ключові слова

комп'ютеризований контроль знань, тест, діагностика, модель, computerized control of knowledge, test, diagnostics, model

Бібліографічний опис

Пєтков О. О. Оцінка рівня засвоєння термінологічної системи обмеженої галузі знань [Електронний ресурс] / О. О. Пєтков // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – № 4 (30). – Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/705/526.