Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51752
Title: Енергоефективний безредукторний тяговий привод приміського електропоїзду на базі синхронного двигуна з постійними магнітами
Other Titles: Energy efficient permanent magnet synchronous motor direct drive traction system for commuter train
Authors: Демидов, Олександр Вікторович
Science degree: кандидат технічних наук
Thesis level: кандидатська дисертація
Code and name of the discipline: 05.22.09 – електротранспорт
Thesis department: Спеціалізована вчена рада Д 64.050.15
Thesis grantor: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Scientific advisor: Любарський Борис Григорович
Committee members: Омельяненко Віктор Іванович
Любарський Борис Григорович
Якунін Дмитро Ігорович
Keywords: автореферат дисертації; електротранспорт; електрорухомий склад; синхронний тяговий двигун; збудження від постійних магнітів; безредукторний тяговий привід; широтно-імпульсна модуляція; 4 qs-перетворювач; electric transport; electric rolling stock; permanent magnet synchronous motor; direct traction drive; pulse-width modulation; 4qs-converter
УДК: 629.439:621.314
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Демидов О. В. Енергоефективний безредукторний тяговий привод приміського електропоїзду на базі синхронного двигуна з постійними магнітами [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.22.09 / Олександр Вікторович Демидов ; [наук. керівник Любарський Б. Г.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2021. – 21 с. – Бібліогр.: с. 17-19. – укр.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.09 "Електротранспорт" (275 – Транспортні технології) – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" МОН України, Харків, 2021 р. Дисертація присвячена вирішенню актуальної науково-практичної задачі щодо підвищення енергоефективності приміських електропоїздів змінного струму на основі концепції електромеханічного перетворювання енергії за допомогою безредукторного тягового приводу з синхронним двигуном зі збудженням від постійних магнітів та вхідного 4qs–перетворювача. Розроблено імітаційну модель ланки "тяговий двигун – тяговий інвертор", особливістю якої є визначення миттєвих складових втрат інвертора за регресійними залежностями, а також визначення втрат в двигуні виходячи з гармонійного аналізу фазних струмів з урахуванням втрат від вищих гармонійних струму. Розроблено методику ідентифікації параметрів системи керування 4qs-перетворювачем приміського електропоїзду, що забезпечує оптимальні, за коефіцієнтом потужності в тяговій мережі, залежності коефіцієнту модуляції та коефіцієнту зсуву між мережевим струмом та опорним синусоїдальним сигналом. Розроблено концептуальний проект приміського електропоїзду змінного струму.
The thesis for granting the Degree of Candidate of Technical sciences on spe-cialty 05.22.09 "Electrotransport" (275 - Transport technologies) - National technical university "Kharkiv polytechnic institute" of the Ministry of Education and Science of Ukraine, Kharkiv, 2021. The dissertation is devoted to the solution of the actual scientific and technical problem on increase of energy efficiency of commuter electric AC trains on the basis of the concept electromechanical energy conversion by means of direct traction drive with permanent magnet synchronous motor and input 4 qs-converter. A simulation model of the link "traction motor - traction inverter" has been developed, the feature of model is to determine the instantaneous components of inverter losses by regression dependences, as well as to determine losses in the motor using harmonic analysis of phase currents taking into account losses from higher harmonic currents. A method for identifying the parameters of the control system of a commuter electric train 4qs-converter, which provides optimal, according to the traction network power factor, dependence of the modulation factor and the shift factor between the mains current and the reference sinusoidal signal, has been developed. A conceptual design of a commuter AC electric train has been developed.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51752
Appears in Collections:05.22.09 "Електротранспорт"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
avtoreferat_2021_Demydov_Enerhoefektyvnyi.pdf1,88 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.