Реалізація маркетингової політики торговельного підприємства на основі оцінки впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ТОВ "Планета-Прінт"

Анотація

У монографії викладено сучасні уявлення про теоретико-методологічні засади розробки маркетингової політики торговельного підприємства з точки зору системного аналізу. Сформовано структурно-динамічний та рівнево-ієрархічний аспект щодо моделювання оцінки діяльності логістичної системи на підприємстві. Розроблено підхід до маркетингової політики просування продукції. Визначено ефективність роботи логістичного маркетингового відділу підприємства. Монографія призначена для студентів, аспірантів, фахівців, які досліджують проблеми управління торговельним підприємством.

Опис

Ключові слова

монографія, маркетингова політика, торговельне підприємство, логістична система, чинники зовнішнього середовища, сегментування ринку товарної продукції, багатовимірний аналіз, дисперсійний аналіз, оптимальний розмір замовлення, вибір постачальника, управління товарними запасами, параметрична транспортна модель, чинники внутрішнього середовища, управління перевезеннями

Бібліографічний опис

Реалізація маркетингової політики торговельного підприємства на основі оцінки впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища : монографія / Є. М. Шапран [та ін.] ; заг. ред. Є. М. Шапран ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Планета-Прінт, 2020. – 148 с.