Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51800
Title: Місце міжнародної маркетингової діяльності в системі управління підприємством
Authors: Шевченко, Марина Миколаївна
Чепенко, С. В.
Keywords: економіка; маркетинг; ринок; товар; конкурент; маркетинговий комплекс
Issue Date: 2019
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Шевченко М. М. Місце міжнародної маркетингової діяльності в системі управління підприємством / М. М. Шевченко, С. В. Чепенко // Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств : матеріали 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2019 р. / Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 163-164.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51800
Appears in Collections:Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchenko_Mistse_mizhnarodnoi_2019.pdf259,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.