Місце міжнародної маркетингової діяльності в системі управління підприємством
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
економіка, маркетинг, ринок, товар, конкурент, маркетинговий комплекс
Бібліографічний опис
Шевченко М. М. Місце міжнародної маркетингової діяльності в системі управління підприємством / М. М. Шевченко, С. В. Чепенко // Проблеми соціально-економічного розвитку підприємств : матеріали 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2019 р. / Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 163-164.