Правила интернет-технологий маркетинга в туризме
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Анотація
Доказано, что интернет-реклама и мобильная реклама воспринимается в большинстве случаев как спам, поэтому появляются правила и программные продукты, позволяющие защитить пользователя от ненужных сообщений и звонков.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Кобелев В. Правила интернет-технологий маркетинга в туризме / В. Кобелев, А. Косенко, П. Перерва // // Сучасні технології менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених, 8 грудня 2020 р. / відп. ред. Л. М. Черчик. – Луцьк, 2020. – С. 78-80.