Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51891
Title: Парадоксы маркетингового менеджмента
Authors: Перерва, Петр Григорьевич
Keywords: трансформация цифровая; реклама; интернет; технологии
Issue Date: 2020
Publisher: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Citation: Перерва П. Парадоксы маркетингового менеджмента / П. Перерва // Сучасні технології менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених, 8 грудня 2020 р. / відп. ред. Л. М. Черчик. – Луцьк, 2020. – С. 367-369.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51891
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva_Paradoksy_marketingovogo_2020.pdf291,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.