Маркетинг туризма: управление интернет-технологиями

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Волинський національний університет ім. Лесі Українки

Анотація

Доказано, что рекламодателям на рынке туристических услуг необходимо иметь четкие представления о сайтах для размещения рекламы, инструментах продвижения (показы, поисковые системы, социальные сети и мобильный Интернет) и креативный подход к рекламе.

Опис

Бібліографічний опис

Ткачева Н. Маркетинг туризма: управление интернет-технологиями / Н. Ткачева, А. Косенко, П. Перерва // Сучасні технології менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених, 8 грудня 2020 р. / відп. ред. Л. М. Черчик. – Луцьк, 2020. – С. 145-146.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в