Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51894
Title: Маркетинг туризма: управление интернет-технологиями
Authors: Ткачева, Надежда Петровна
Косенко, Андрей Васильевич
Перерва, Петр Григорьевич
Keywords: продвижение; видео-реклама онлайн; видео вирусное; видео-контент
Issue Date: 2020
Publisher: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Citation: Ткачева Н. Маркетинг туризма: управление интернет-технологиями / Н. Ткачева, А. Косенко, П. Перерва // Сучасні технології менеджменту : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених, 8 грудня 2020 р. / відп. ред. Л. М. Черчик. – Луцьк, 2020. – С. 145-146.
Abstract: Доказано, что рекламодателям на рынке туристических услуг необходимо иметь четкие представления о сайтах для размещения рекламы, инструментах продвижения (показы, поисковые системы, социальные сети и мобильный Интернет) и креативный подход к рекламе.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/51894
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkacheva_Marketing_turizma_2020.pdf285,6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.