Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/519
Назва: Педагогіка успіху: її сутність та основні напрями вивчення
Автори: Романовський, Олександр Георгійович
Ключові слова: успіх; життєва успішність; ситуація успіху; досягення успіху
Дата публікації: 2011
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Романовський О. Г. Педагогіка успіху: її сутність та основні напрями вивчення / О. Г. Романовський // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2011. – № 2. – С. 3-9.
Короткий огляд (реферат): The essence is considered of pedagogics of success as the integral personality oriented approach formation of success of student’s personality in the article. Basic directions of study of formation of success and role of the internal world of man are expounded in this process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/519
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TPUSS_2011_2_Romanovs'kyy_Pedagogika uspikhu.pdf90,85 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.