Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52113
Title: Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві
Authors: Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Титаренко, Юлія Василівна
Keywords: ринкові умови; співробітники; управління; кадровий менеджмент; персонал; людські ресурси
Issue Date: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Ілляшенко Н. С. Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві / Н. С. Ілляшенко, Ю. В. Титаренко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. ім. проф. Балацького О. Ф., 11–12 травня 2016 р. : у 2-х т. Т. 2 / Сум. держ. ун-т [та ін.]. – Суми : СумДУ, 2016. – С. 40-41.
ORCID: orcid.org/0000-0002-1426-1215
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52113
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Illiashenko_Analiz_osnovnykh_poniat_2016.pdf696,95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.