Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві

Ескіз

Дата

2016

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

ринкові умови, співробітники, управління, кадровий менеджмент, персонал, людські ресурси

Бібліографічний опис

Ілляшенко Н. С. Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві / Н. С. Ілляшенко, Ю. В. Титаренко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. ім. проф. Балацького О. Ф., 11–12 травня 2016 р. : у 2-х т. Т. 2 / Сум. держ. ун-т [та ін.]. – Суми : СумДУ, 2016. – С. 40-41.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced