Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу

Ескіз

Дата

2009

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Хмельницький національний університет

Анотація

Розроблено теоретико-методичний підхід до поетапного ітераційного відбору інноваційних стратегій промислових підприємств, адекватних зовнішнім умовам і їх стратегічному потенціалу, з застосуванням елементів нечіткої логіки, на основі врахування рівнів попиту, рентабельності діяльності, ризику, конкурентоспроможності та адаптаційних можливостей підприємства. Визначено орієнтовний набір факторів впливу зовнішнього і внутрішнього середовища господарювання, які підлягають аналізу і урахуванню. Практична реалізація запропонованого підходу надасть змогу підвищити оперативність та рівень обґрунтованості вибору інноваційних стратегій розвитку підприємств стосовно існуючих ринкових умов і їх наявного стратегічного потенціалу.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, економіка, інноваційна діяльність, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу / С. М. Ілляшенко, Г. О. Пересадько // Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн. Сер. : Економічні науки. – 2009. – Т. 3, № 5. – С. 14-18.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced