Концептуальні засади маркетингового прогнозування стратегічних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок

Ескіз

Дата

2010

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний університет "Львівська політехніка"

Анотація

Викладено концептуальні засади формування системи методичних інструментів для складання стратегічних маркетингових прогнозів щодо виявлення перспективних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок, з урахуванням ресурсних і ринкових обмежень.
Conceptual bases of formation of methodical tools system for drawing up of strategic marketing forecast concerning revealing of perspective directions of scientificallytechnological innovative development of Ukraine on the basis of expert estimations, taking into account resource and market restrictions ara stated.

Опис

Ключові слова

економіка, конкурентоспроможність, виробничо-збутовий потенціал, ринковий потенціал, життєвий цикл, marketing forecasting, expert estimations, strategy, scientifically-technological development, innovations

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Концептуальні засади маркетингового прогнозування стратегічних напрямів науково-технологічного інноваційного розвитку України на основі експертних оцінок / С. М. Ілляшенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : зб. наук. пр. / ред. кол.: Й. М. Петрович [та ін.]. – Львів : НУЛП, 2010. – № 668 : Проблеми економіки та управління. – С. 68-74.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced