Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52131
Title: Теоретико-методичні підходи до розроблення стратегій маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Божкова, Вікторія Вікторівна
Keywords: рекламодавці; інноваційна продукція; управління; стратегічні рішення
Issue Date: 2010
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Ілляшенко С. М. Теоретико-методичні підходи до розроблення стратегій маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств / С. М. Ілляшенко, В. В. Божкова // Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн. Сер. : Економічні науки. – 2010. – Т. 4, № 5. – С. 87-91.
Abstract: Виокремлено основні етапи розроблення стратегії маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств; запропоновано схему розроблення стратегії маркетингових комунікацій, яка включає розроблення стратегій окремих інструментів маркетингових комунікацій; удосконалено теоретико-методичні підходи до розроблення стратегій маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52131
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhNU_2010_4_5_Illiashenko_Stratehii.pdf316,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.