Теоретико-методичні підходи до розроблення стратегій маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств

Ескіз

Дата

2010

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Хмельницький національний університет

Анотація

Виокремлено основні етапи розроблення стратегії маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств; запропоновано схему розроблення стратегії маркетингових комунікацій, яка включає розроблення стратегій окремих інструментів маркетингових комунікацій; удосконалено теоретико-методичні підходи до розроблення стратегій маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств.

Опис

Ключові слова

рекламодавці, інноваційна продукція, управління, стратегічні рішення

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Теоретико-методичні підходи до розроблення стратегій маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств / С. М. Ілляшенко, В. В. Божкова // Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн. Сер. : Економічні науки. – 2010. – Т. 4, № 5. – С. 87-91.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced