Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування
Дата
2012
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Донецький економіко-гуманітарний інститут
ТОВ "Юго-Восток, Лтд"
ТОВ "Юго-Восток, Лтд"
Анотація
У статті проведено аналіз підходів по визначення поняття іміджу організації, порівняно особливості та відмінності стереотипу та іміджу, розглянуто процес формування іміджу та параметри, які характеризують стан корпоративного іміджу організації, уточнені принципи формування іміджу на різних етапах розвитку організації.
In the article analysed the approaches to organization image definition, compared the features and differences of stereotype and image, considered the process of image formation and the parameters that characterize organization corporate image state , specified the image formation principles at different stages of organization development.
In the article analysed the approaches to organization image definition, compared the features and differences of stereotype and image, considered the process of image formation and the parameters that characterize organization corporate image state , specified the image formation principles at different stages of organization development.
Опис
Ключові слова
корпоративний імідж, стереотипи, іміджева політика, корпоративна ідентичність, corporate image, stereotype, corporate identity, imaginary policy
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування / С. М. Ілляшенко, А. В. Колодка // Прометей : регіонал. зб. наук. пр. – Донецьк : Юго-Восток, 2012. ‒ Вип. 2 (38). ‒ 14 с.