Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52216
Title: Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Колодка, Анна Віталіївна
Keywords: корпоративний імідж; стереотипи; іміджева політика; корпоративна ідентичність; corporate image; stereotype; corporate identity; imaginary policy
Issue Date: 2012
Publisher: Донецький економіко-гуманітарний інститут
ТОВ "Юго-Восток, Лтд"
Citation: Ілляшенко С. М. Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування / С. М. Ілляшенко, А. В. Колодка // Прометей : регіонал. зб. наук. пр. – Донецьк : Юго-Восток, 2012. ‒ Вип. 2 (38). ‒ 14 с.
Abstract: У статті проведено аналіз підходів по визначення поняття іміджу організації, порівняно особливості та відмінності стереотипу та іміджу, розглянуто процес формування іміджу та параметри, які характеризують стан корпоративного іміджу організації, уточнені принципи формування іміджу на різних етапах розвитку організації.
In the article analysed the approaches to organization image definition, compared the features and differences of stereotype and image, considered the process of image formation and the parameters that characterize organization corporate image state , specified the image formation principles at different stages of organization development.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52216
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prometei_2012_2_Illiashenko_Imidzh.pdf236,9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.