Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування

Ескіз

Дата

2012

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Донецький економіко-гуманітарний інститут
ТОВ "Юго-Восток, Лтд"

Анотація

У статті проведено аналіз підходів по визначення поняття іміджу організації, порівняно особливості та відмінності стереотипу та іміджу, розглянуто процес формування іміджу та параметри, які характеризують стан корпоративного іміджу організації, уточнені принципи формування іміджу на різних етапах розвитку організації.
In the article analysed the approaches to organization image definition, compared the features and differences of stereotype and image, considered the process of image formation and the parameters that characterize organization corporate image state , specified the image formation principles at different stages of organization development.

Опис

Ключові слова

корпоративний імідж, стереотипи, іміджева політика, корпоративна ідентичність, corporate image, stereotype, corporate identity, imaginary policy

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування / С. М. Ілляшенко, А. В. Колодка // Прометей : регіонал. зб. наук. пр. – Донецьк : Юго-Восток, 2012. ‒ Вип. 2 (38). ‒ 14 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced