Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52229
Title: Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Коваленко, Яна Анатоліївна
Тімошова, Ольга Євгенівна
Keywords: екологічні товари; групи споживачів; цінові надбавки; економіка; ecological goods; types of consumers; erception of ecological characteristics; price surcharge for ecology; consumer readiness
Issue Date: 2012
Publisher: Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
Citation: Ілляшенко С. М. Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції / С. М. Ілляшенко, Я. А. Коваленко, О. Є. Тімошова // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. Сер. : Економічні науки. – Хмельницьк : ХКТЕІ, 2012. – № 5. – 9 с.
Abstract: Викладено результати аналізу сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик різних видів продукції, а також готовності сплачувати цінову надбавку за екологічність з урахуванням соціального стану та статі споживача, виду продукції.
It is stated results of the analysis of perception by domestic consumers of ecological characteristics of different types of production, and also readiness to pay a price extra charge for environmental friendliness taking into account a social group and a sex of the consumer, a type of production.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52229
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_KhKTEI_2012_5_Illiashenko_Marketynhovyi_analiz.pdf590,46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.