Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут

Анотація

Викладено результати аналізу сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик різних видів продукції, а також готовності сплачувати цінову надбавку за екологічність з урахуванням соціального стану та статі споживача, виду продукції.
It is stated results of the analysis of perception by domestic consumers of ecological characteristics of different types of production, and also readiness to pay a price extra charge for environmental friendliness taking into account a social group and a sex of the consumer, a type of production.

Опис

Ключові слова

екологічні товари, групи споживачів, цінові надбавки, економіка, ecological goods, types of consumers, erception of ecological characteristics, price surcharge for ecology, consumer readiness

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції / С. М. Ілляшенко, Я. А. Коваленко, О. Є. Тімошова // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту. Сер. : Економічні науки. – Хмельницьк : ХКТЕІ, 2012. – № 5. – 9 с.