Аналіз застосування Інтернет-технологій і методів у сучасному маркетингу
Вантажиться...
Дата
2011
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
ТОВ "Папірус"
Анотація
Опис
Ключові слова
інформаційні технології, ринкова діяльність, віртуальне середовище, товаровиробники, маркетингові дослідження
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Аналіз застосування Інтернет-технологій і методів у сучасному маркетингу / С. М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня – 1 жовтня 2011 р. – Суми : Папірус, 2011. – 2 с.