Аналіз застосування Інтернет-технологій і методів у сучасному маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ТОВ "Папірус"

Анотація

Опис

Ключові слова

інформаційні технології, ринкова діяльність, віртуальне середовище, товаровиробники, маркетингові дослідження

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Аналіз застосування Інтернет-технологій і методів у сучасному маркетингу / С. М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня – 1 жовтня 2011 р. – Суми : Папірус, 2011. – 2 с.