Аналіз застосування Інтернет-технологій і методів у сучасному маркетингу

Ескіз

Дата

2011

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТОВ "Папірус"

Анотація

Опис

Ключові слова

інформаційні технології, ринкова діяльність, віртуальне середовище, товаровиробники, маркетингові дослідження

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Аналіз застосування Інтернет-технологій і методів у сучасному маркетингу / С. М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня – 1 жовтня 2011 р. – Суми : Папірус, 2011. – 2 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced