Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку

Ескіз

Дата

2012

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТОВ "Друкарський дім "Папірус"

Анотація

Монографію присвячено розробці методологічних та теоретико-методичних засад ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком на державному та регіональному рівнях, а також рівні окремих організацій. Висвітлено роль маркетингу і інновацій як рушійних сил економічного розвитку. Викладено підходи до стратегічного управління розвитком на засадах маркетингу інновацій. Розкрито особливості діагностики, посилення та реалізації потенціалу інноваційного розвитку, специфіку застосування інструментарію маркетингу інновацій та новітніх інструментів і методів маркетингу в управлінні інноваційною діяльністю підприємств. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних та технічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційною діяльністю.

Опис

Ключові слова

монографія, маркетингові інновації, етичний маркетинг, бренд, інформаційні технології, економіка

Бібліографічний опис

Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Папірус, 2012. – 536 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced