Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку
Дата
2012
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
Анотація
Монографію присвячено розробці методологічних та теоретико-методичних засад ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком на державному та регіональному рівнях, а також рівні окремих організацій. Висвітлено роль маркетингу і інновацій як рушійних сил економічного розвитку. Викладено підходи до стратегічного управління розвитком на засадах маркетингу інновацій. Розкрито особливості діагностики, посилення та реалізації потенціалу інноваційного розвитку, специфіку застосування інструментарію маркетингу інновацій та новітніх інструментів і методів маркетингу в управлінні інноваційною діяльністю підприємств. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних та технічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційною діяльністю.
Опис
Ключові слова
монографія, маркетингові інновації, етичний маркетинг, бренд, інформаційні технології, економіка
Бібліографічний опис
Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Папірус, 2012. – 536 с.