Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52234
Title: Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Божкова, В. В.
Дайновський, Ю. А.
Жихор, О. Б.
Прокопенко, О. В.
Keywords: монографія; маркетингові інновації; етичний маркетинг; бренд; інформаційні технології; економіка
Issue Date: 2012
Publisher: ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
Citation: Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку : монографія / С. М. Ілляшенко [та ін.] ; ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Папірус, 2012. – 536 с.
Abstract: Монографію присвячено розробці методологічних та теоретико-методичних засад ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком на державному та регіональному рівнях, а також рівні окремих організацій. Висвітлено роль маркетингу і інновацій як рушійних сил економічного розвитку. Викладено підходи до стратегічного управління розвитком на засадах маркетингу інновацій. Розкрито особливості діагностики, посилення та реалізації потенціалу інноваційного розвитку, специфіку застосування інструментарію маркетингу інновацій та новітніх інструментів і методів маркетингу в управлінні інноваційною діяльністю підприємств. Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних та технічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційною діяльністю.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52234
ISBN: 978-966-2787-18-4
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monograph_2012_Illiashenko_Innovatsii.pdf5,41 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.