Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52241
Title: Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Keywords: монографія; освітні послуги; "зелений" туризм; туристичні послуги; екологічність; конкурентоспроможність; мотивація; інформаційні технології
Issue Date: 2013
Publisher: ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
Citation: Ілляшенко С. М. Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій : монографія / С. М. Ілляшенко ; Сум. держ. ун-т. – Суми : Папірус, 2013. – 184 с.
Abstract: У монографії з застосуванням методів і інструментів маркетингу досліджено проблеми і окреслено перспективи впровадження екологічних інновацій як передумови переходу до сталого розвитку. Висвітлено підходи до мотивування створення і впровадження екологічних інновацій. Розроблено засади механізму впровадження екологічних інновацій.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52241
ISBN: 978-966-2787-63-4
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monograph_2013_Illiashenko_Marketynhovi_zasady.pdf2,71 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.