Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій
Дата
2013
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
Анотація
У монографії з застосуванням методів і інструментів маркетингу досліджено проблеми і окреслено перспективи впровадження екологічних інновацій як передумови переходу до сталого розвитку. Висвітлено підходи до мотивування створення і впровадження екологічних інновацій. Розроблено засади механізму впровадження екологічних інновацій.
Опис
Ключові слова
монографія, освітні послуги, "зелений" туризм, туристичні послуги, екологічність, конкурентоспроможність, мотивація, інформаційні технології
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій : монографія / С. М. Ілляшенко ; Сум. держ. ун-т. – Суми : Папірус, 2013. – 184 с.