Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52257
Title: Оцінювання фінансового стану на кондитерських підприємствах з використанням вартісно-орієнтованого показника економічної добавленої вартості
Other Titles: Assessment of financial condition at confectionery enterprises using a cost-oriented indicator of economic added value
Authors: Міщенко, Володимир Акімович
Горобець, Ірина Ігорівна
Keywords: антикризове управління; вартісно-орієнтоване управління; економічна добавлена вартість; crisis management; cost-oriented management; economic value added
Issue Date: 2020
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Міщенко В. А. Оцінювання фінансового стану на кондитерських підприємствах з використанням вартісно-орієнтованого показника економічної добавленої вартості / В. А. Міщенко, І. І. Горобець // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Еconomic sciences: зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – № 6 (8). – С. 15-20.
Abstract: Розглянуто необхідність впровадження вартісно-орієнтованого управління. Дана коротка характеристика кондитерських підприємств. Описані особливості ринку кондитерських товарів та проблеми збільшення обсягів експорту. Охарактеризовано показник економічної доданої вартості та можливості використання його в якості ключового індикатора для оцінювання фінансового стану підприємств кондитерської галузі. Запропонована методика розрахунку цього показника. Висвітлені проблеми з визначенням окремих складових формули. Приведено приклад розрахунку економічної доданої вартості для 8 кондитерських підприємств. Прокоментовані результати розрахунків. Акцентовано увагу на основні переваги показника й можливість впровадження вартісно-орієнтованого управління на підприємствах кондитерської галузі.
The necessity of introduction of cost-oriented management is considered. This brief description of confectionery companies. The peculiarities of the confectionery market and the problems of increasing exports are described . The indicator of economic added value and the possibility of using it as a key indicator for assessing the financial condition of the confectionery industry is described. The method of calculation of this indicator is offered. Problems with the definition of individual components of the formula are highlighted. An example of calculation of economic added value for 8 confectionery enterprises is given. Commented results of calculations. Emphasis is placed on the main advantages of the indicator and the possibility of implementing cost-oriented management in the confectionery industry.
ORCID: orcid.org/0000-0003-1328-4738
orcid.org/0000-0003-1690-5018
DOI: doi.org/10.20998/2519-4461.2020.6.15
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52257
Appears in Collections:Вісник № 06. Економічні науки
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhPI_2020_6_EN_Mishchenko_Otsiniuvannia.pdf354,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.