Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/523
Название: Психолого-педагогічні аспекти професионалізації майбутніх інженерів-керівників як фахівців
Авторы: Фурманець, Борис Іванович
Ключевые слова: професіоналізація; професійно-психологічна підготовленість; професійна мотивація; комплекс професійно важливих якостей
Дата публикации: 2011
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Фурманець Б. І. Психолого-педагогічні аспекти професионалізації майбутніх інженерів-керівників як фахівців / Б. І. Фурманець // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2011. – № 3. – С. 49-56.
Краткий осмотр (реферат): The article highlights the psychological and pedagogical aspects of the professionalization of future engineers, managers as professionals. Explains the purpose, content and professionalism in terms of future specialists engineering profile. Provided recommendations to improve it during the educational process VNZu.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/523
Располагается в коллекциях:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TPUSS_2011_3_Furmanets_Psykhologo_pedagogichni aspekty.pdf222,13 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.