Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52403
Title: Технологія вдосконалення професійної компетентності педагогічних працівників в умовах підвищення кваліфікації
Other Titles: A technology to improve pedagocig workers` professional competency under qualification improvement conditions
Authors: Грень, Лариса Миколаївна
Панфілов, Юрій Іванович
Єрьоменко, Тетяна
Keywords: семінар; лекція; тренінг; заклад вищої освіти; seminar; lecture; training; a higher education institution
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Грень Л. М. Технологія вдосконалення професійної компетентності педагогічних працівників в умовах підвищення кваліфікації / Л. М. Грень, Ю. І. Панфілов, Т. Єрьоменко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 1. – С. 31-43.
Abstract: У статті розкрито суть таких понять, як “компетентність”, “професійна компетентність”, “технологія”; доведено, що удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників під час підвищення кваліфікації відбувається за допомогою технології, складовими якої виступають лекційні, семінарські заняття, тренінги; визначено суттєві відмінності методики проведення лабораторних і практичних занять із природничих дисциплін, методики проведення гуманітарних та суспільних дисциплін у досягненні основних навчальних цілей та методики викладання юридичних дисциплін у закладах вищої освіти; розкрито важливість набутих знань із надання соціально-психологічних та корекційних послуг студентам з особливими освітніми потребами та практичного їх застосування у практиці закладів вищої освіти; доведено ефективність обраної технології для слухачів курсів підвищення кваліфікації у їх подальшій педагогічній діяльності.
The article discloses the essence of such notions as competency, professional competency, technology; it is proved that improvement of professional competency in pedagogic workers in the course of their qualification improvement occurs due to a technology, the constituents of which are lectures, seminar classes and trainings. The authors have determined considerable differences in methodologies on conducting laboratory and practical classes in nature sciences and humanities and sociology disciplines to attain the main goals of training, as well as the methodology of teaching juridical disciplines at higher education institutions. The importance of the attained knowledge in rendering socio-psychological and corrective services to students with special learning needs and its practical application in the higher education institutions` practices has been researched; also, the efficiency of the described technology for the qualification improvement courses attendees in their further pedagogic activities has been proved.
DOI: doi.org/10.20998/2078-7782.2021.1.03
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52403
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2021_1_Hren_Tekhnolohiia.pdf949,01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.