Методика дослідження емоціональної готовності до успішної навчальної діяльності у студентів першого курсу в закладах вищої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2021.1.06

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Досліджено емоційну складову професійної компетентності майбутніх фахівців. Зосереджено увагу на рівні емоційної готовності студентів перших курсів до успішної навчальної діяльності у закладах вищої освіти. Описано методики, що дозволяють виявити рівні навчальної мотивації, інтересу та емоційних станів у студентів перших курсів закладів вищої освіти до успішної навчальної діяльності. За результатами дослідження сформовані висновки щодо значущості емоцій для студентів перших курсів під час навчання у закладах вищої освіти.
The emotional component of the professional competence of future specialists has been investigated. Attention is focused on the levels of emotional readiness of first-year students for successful educational activities in higher education institutions. Methods are described that allow identifying the levels of educational motivation, interests and emotional states in first-year students of higher education institutions for successful educational activities. The conclusion is made about the importance of emotions among first-year students during their training in higher education institutions.

Опис

Ключові слова

компетентність, competence

Бібліографічний опис

Хавіна І. В. Методика дослідження емоціональної готовності до успішної навчальної діяльності у студентів першого курсу в закладах вищої освіти / І. В. Хавіна, Ю. Г. Чебакова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 1. – С. 72-85.