Особливості використання ресурсів культурної спадщини у педагогічному університеті

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2021.1.01

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статті досліджено проблемні питання більш широкого розуміння інклюзивної освіти, зокрема соціального виміру, що акцентують на відкритості та доступності освіти для всіх як основи вирішення суспільних викликів. Розглянуто особливості запровадження ресурсів цифрової культурної спадщини Europeana у навчальний процес, виховний потенціал якої у формуванні цифрової компетентності освітян обумовлює пошук інноваційних підходів та ресурсів. Пропонується впровадження курсів для студентів першого року навчання щодо особливостей застосування засобів цифрової підготовки, що підвищує рівень формування їхнього критичного мислення та креативності в умовах відкритої освіти.
The article examines the problematic issues of a broader understanding of inclusive education, in particular, the social dimension, emphasizing the openness and accessibility of education for all as a basis for addressing societal challenges. The peculiarities of the implementation of Europeana digital cultural heritage resources into the educational process are considered, the educational potential of which in the formation of digital competence of educators determines the search for innovative approaches and resources. It is proposed to introduce courses for first-year students on the peculiarities of the use of digital, which increases the level of the formation of their critical thinking and creativity in the open education circumstance.

Опис

Ключові слова

відкрита освіта, культурна спадщина Europeana, персональне навчальне середовище, креативне перетворення і критичне осмислення, open education, Europeana cultural heritage, personal learning environment, creative transformation and critical thinking

Бібліографічний опис

Олійник Т. О. Особливості використання ресурсів культурної спадщини у педагогічному університеті / Т. О. Олійник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 1. – С. 3-15.