Застосування гаджетів на практичних заняттях з маркетингу
Вантажиться...
Дата
2021
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Запропоновано і апробовано підхід до використання цифрових інформаційних технологій при проведенні практичних занять з маркетингу, який передбачає використання особистих смартфонів студентів і не потребує спеціалізованих комп'ютерних класів.
An approach to the use of digital information technologies during practical marketing classes has been proposed and tested, which involves the use of students' personal smartphones and does not require specialized computer classes.
An approach to the use of digital information technologies during practical marketing classes has been proposed and tested, which involves the use of students' personal smartphones and does not require specialized computer classes.
Опис
Ключові слова
диджиталізація, навчальний процес, інформаційна насиченість, digitalization of educational process, practical classes, gadgets in the learning process
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Застосування гаджетів на практичних заняттях з маркетингу / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Вища освіта за новими стандартами: виклики у контексті діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір : матеріали наук.-метод. Інтернет-конф., 25 березня 2021 р. / ред. кол.: В. О. Богомолов [та ін.] ; Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Харків, 2021. – С. 33-34.