Застосування гаджетів на практичних заняттях з маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Запропоновано і апробовано підхід до використання цифрових інформаційних технологій при проведенні практичних занять з маркетингу, який передбачає використання особистих смартфонів студентів і не потребує спеціалізованих комп'ютерних класів.
An approach to the use of digital information technologies during practical marketing classes has been proposed and tested, which involves the use of students' personal smartphones and does not require specialized computer classes.

Опис

Ключові слова

диджиталізація, навчальний процес, інформаційна насиченість, digitalization of educational process, practical classes, gadgets in the learning process

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Застосування гаджетів на практичних заняттях з маркетингу / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Вища освіта за новими стандартами: виклики у контексті діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір : матеріали наук.-метод. Інтернет-конф., 25 березня 2021 р. / ред. кол.: В. О. Богомолов [та ін.] ; Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Харків, 2021. – С. 33-34.