Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52602
Title: Інструменти і методи продукування знань як основи інноваційного зростання: реалії промисловості України
Other Titles: Tools and methods of knowledge production as the basis of innovative growth: the realities of Ukraine's industry
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Шипуліна, Юлія Сергіївна
Keywords: інноваційний розвиток; нові актуальні знання; технологічні трансформації; knowledge production; innovative development; industry of Ukraine
Issue Date: 2021
Publisher: Львівський національний аграрний університет
Citation: Ілляшенко С. М. Інструменти і методи продукування знань як основи інноваційного зростання: реалії промисловості України / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 17-19 березня 2021 р. : у 2 ч. Ч. 2 / орг. ком.: Л. Б. Гнатишин [та ін.]. – Львів : ЛНАУ, 2021. – С. 200-202.
Abstract: Аналіз показав, що вітчизняна система продукування знань все ще зберігає можливості до інноваційного прориву. На користь цього свідчать: зростання кількості підприємств продуцентів нових знань і тих, що впроваджують маркетингові і організаційні інновації; зростання патентної активності; раціональна структура інноваційно-активних підприємств за їх величиною. Проте спостерігається також сильний вплив стримуючих факторів, зокрема: структура нових знань не відповідає потребам підприємств; незначна і нестабільна частка інноваційно-активних підприємств у їх загальні кількості; незначні обсяги продажу патентів. Реалізація можливостей інноваційного зростання промисловості потребує усунення існуючих диспропорцій у застосуванні методів продукування (отримання) нових знань.
Analysis showed that the domestic knowledge production system still retains opportunities for an innovative breakthrough. This is evidenced by: an increase in the number of enterprises of producers of new knowledge and those that introduce marketing and organizational innovations; increase in patent activity; rational structure of innovatively active enterprises by their size. However, there is also a strong influence of deterrent factors, in particular: the structure of new knowledge does not meet the needs of enterprises; insignificant and unstable share of innovatively active enterprises in their total number; insignificant volumes of patent sales. Implementation of opportunities for innovative growth of industry requires elimination of existing disparities in the application of methods of production (obtaining) of new knowledge.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
orcid.org/0000-0002-8133-578X
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52602
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Illiashenko_Instrumenty_i_metody_2021.pdf363,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.