"Паблік рилейшнз у бізнесі". "Зв'язки з громадськістю у бізнесі"

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Посібник включає в себе основні теоретичні теми з курсу "Зв'язки з громадськістю", контрольні питання, основні поняття. Призначено для студентів та магістрів зі спеціалізації "Зв'язки з громадськістю"

Опис

Ключові слова

PR, піар-діяльність, фірмовий стиль, PR-повідомлення, ЗМІ, засоби масової інформації, імідж організації, фінансовий піар, фандрайзинг

Бібліографічний опис

Солдатенко І. О. "Паблік рилейшнз у бізнесі". "Зв'язки з громадськістю у бізнесі" : навч. посібник / І. О. Солдатенко, Т. М. Нетецька ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – 112 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в