Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з курсу "Рекламні технології"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Моделіст

Анотація

Сучасний світ показує та надає багато можливостей розпочати свій бізнес не застосовуючи реклами. Але відразу виникає питання: "Чи буде такий бізнес приносити прибутки і чи триватиме він довго?". Скоріше за все, відповідь буде негативною. Це пов’язано з тим, що існуюча майже на всіх типах ринків конкуренція занадто велика, а споживач просто не зможе дізнатися про ваш товар. На сьогодні реклама уявляє собою ракетоносій, що виводить товар на орбіту, тобто ринок. Тому саме рекламна діяльність є невід’ємною частиною багатьох економічних процесів. Наші реалії говорять про те, що із збільшенням конкуренції в сфері реклами, збільшується необхідність в спеціалістах, які здатні створювати та втілювати в життя сучасну, якісну і по-справжньому дієву рекламу. Мета дисципліни: ознайомити майбутніх фахівців зі світовими і вітчизняними практиками розробки та застосування рекламних технологій; дати базові знання про сучасні методи та принципи рекламування виробів і послуг, принципи роботи рекламних агентств та інших суб’єктів рекламного бізнесу; навчити студентів використовувати набуті знання для прийняття найбільш ефективних рішень в області розробки та виробництва реклами. Завданнями дисципліни є ознайомлення студентів із основними рисами рекламного ринку та управління рекламною діяльністю; з методами та технологіями розробки, проведення та оцінки рекламних кампаній та заходів.

Опис

Ключові слова

методичні вказівки, рекламна діяльність, маркетингові комунікації, навчальний процес, економіка

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з курсу "Рекламні технології" : для студентів заоч. форми навчання спец. 75 "Маркетинг" / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Моделіст, 2021. – 14 с.