"Паблік рилейшнз у бізнесі". "Зв'язки з громадськістю у бізнесі"

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Посібник включає в себе основні теоретичні теми з курсу "Зв'язки з громадськістю", контрольні питання, основні поняття. Призначено для студентів та магістрів зі спеціалізації "Зв'язки з громадськістю"

Опис

Ключові слова

PR, піар-діяльність, фірмовий стиль, PR-повідомлення, ЗМІ, засоби масової інформації, імідж організації, фінансовий піар, фандрайзинг

Бібліографічний опис

Солдатенко І. О. "Паблік рилейшнз у бізнесі". "Зв'язки з громадськістю у бізнесі" : навч. посібник / І. О. Солдатенко, Т. М. Нетецька ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – 112 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced