Педагогічна блогодидактика: медіаосвітній контекст

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Інститут журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка

Анотація

У статті йдеться про педагогічну блогодидактику – одного з складників медіадидактики. Проаналізовано основні мотиви та ставлення педагогів до творення авторських блогів як резерву особистісного та професійного зростання. Розглянуто наукові джерела, виділено структурні блоки авторських блогів, їхнє наповнення, котре водночас засвідчує рівень задоволеності освітян результатами власної блоготворчості. Проведений аналіз сприяв систематизації авторських блогів за певними критеріями.

Опис

Ключові слова

медіадидактика, авторські блоги, освітні послуги, соціальні мережі, інформаційно-навчальні ресурси

Бібліографічний опис

Онкович Г. В. Педагогічна блогодидактика: медіаосвітній контекст / Г. В. Онкович, В. С. Білецький // Актуальні проблеми медіапростору : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 18 квітня 2019 р. / гол. орг. ком. В. В. Різун. – Київ : Інститут журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка, 2019. – С. 50-58.