Педагогічна блогодидактика: медіаосвітній контекст

Ескіз

Дата

2019

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка

Анотація

У статті йдеться про педагогічну блогодидактику – одного з складників медіадидактики. Проаналізовано основні мотиви та ставлення педагогів до творення авторських блогів як резерву особистісного та професійного зростання. Розглянуто наукові джерела, виділено структурні блоки авторських блогів, їхнє наповнення, котре водночас засвідчує рівень задоволеності освітян результатами власної блоготворчості. Проведений аналіз сприяв систематизації авторських блогів за певними критеріями.

Опис

Ключові слова

медіадидактика, авторські блоги, освітні послуги, соціальні мережі, інформаційно-навчальні ресурси

Бібліографічний опис

Онкович Г. В. Педагогічна блогодидактика: медіаосвітній контекст / Г. В. Онкович, В. С. Білецький // Актуальні проблеми медіапростору : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 18 квітня 2019 р. / гол. орг. ком. В. В. Різун. – Київ : Інститут журналістики КНУ ім. Тараса Шевченка, 2019. – С. 50-58.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced