Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52709
Title: Особливості структури темпераменту фахівців інженерної діяльності
Authors: Підбуцька, Ніна Вікторівна
Keywords: індивідуальність; формально-динамічні властивості; Т-критерій Стьюдента; предметна діяльність; temperament; personality; formal-dynamic properties; pecialists of the engineering activities
Issue Date: 2014
Publisher: Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна
Citation: Підбуцька Н. В. Особливості структури темпераменту фахівців інженерної діяльності / Н. В. Підбуцька // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Сер. : Психологія : зб. наук. пр. – Харків : ХНУ, 2014. – № 1095, вип. 53. – С. 113-116.
Abstract: У статті розглядаються та досліджуються індивідуально-типологічні особливостей майбутніх інженерів. Зокрема розкрито структуру темпераменту студентів-інженерів і фахівців інженерної діяльності. Доведено існування специфічних для представників досліджуваної групи респондентів формально-динамічних властивостей. У дослідженні приймало участь 163 студентів технічних спеціальностей та 25 інженерів, що працюють за фахом.
The article considers and investigates individual-typological peculiarities of future engineers. In particular the structure of temperament engineering students and professionals of the engineering. We prove the existence of specific representatives of the study group of respondents formal-dynamic properties. The study involved 163 technical students and 25 engineers on the specialty.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52709
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhNU_2014_1095_53_Pidbutska_Osoblyvosti_struktury.pdf505,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.