Нове в медіаосвіті: науково-педагогічна блогодидактика

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Плай
Наукове товариство ім. Т. Шевченка

Анотація

У публікації автори аналізують проблему використання соціальної мережі у розвитку і саморозвитку професійної компетентності особистості. Показано це на прикладі науково-педагогічної блогодидактики, котра нині переживає свій розквіт. Автори розглядають вітчизняний медіаосвітній фактаж і пропонують нові інструментальні технології щодо використання соціальної мережі в освітньому процесі вищої школи.
In the paper, the authors analyze some problems concerning using social networks for the development and self-development of individual’s professional competence. Scientific and pedagogical blog-didactics are the examples that have proven their efficiency and are now experiencing their heyday. The authors consider the national media education cases and offer new instrumental technologies for using the social network in the educational process of the higher school.

Опис

Ключові слова

соціальні мережі, навчальний процес, освітній простір, медіадидактика, інформаційні технології, social network, educational space, media education technologies, media didactics, pedagogical scientific blog-didactics

Бібліографічний опис

Білецький В. С. Нове в медіаосвіті: науково-педагогічна блогодидактика / В. С. Білецький, Г. В. Онкович, А. Д. Онкович // Прикарпатський вісник НТШ. Сер. : Слово = Precarpathian bulletin of the Schevchenko scietnific society. Ser. : Word. – 2018. – № 4 (48). – С. 381-390.