Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52845
Title: Світовий ринок реклами: стан та перспективи розвитку в умовах пандемії
Authors: Кітченко, Олена Миколаївна
Ахапкіна, Катерина Володимирівна
Keywords: інвестиції; ЗМІ; рекламодавці; криза; комунікаційні стратегії; онлайн-майданчики
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Кітченко О. М. Світовий ринок реклами: стан та перспективи розвитку в умовах пандемії / О. М. Кітченко, К. В. Ахапкіна // Національні особливості та світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо- і мікрорівнях економіки : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 9-10 квітня 2021 р. / орг. ком.: А. Гвиждж [та ін.] ; Придніпр. держ. акад. будівництва та архітектури. – Дніпро : Гельветика, 2021. – С. 77-79.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3868-5653
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52845
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kitchenko_Svitovyi_rynok_2021.pdf199,93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.