Інклюзивне навчання при порушенні слуху: практики викладання природничих наук

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТзОВ "Простір-М"

Анотація

У посібнику висвітлюються сучасні тенденції у практичному аспекті викладання природничих і технічних дисциплін в контексті інклюзивного навчання при порушенні слуху. Наведені приклади втілення діяльнісного підходу, STEM-проектів та застосування засобів інформаційних технологій. Розглянуто освітній потенціал неформальних середовищ, таких як музеї та креативні платформи. Посібник призначений для викладачів середніх шкіл та закладів вищої і спеціальної освіти, а також працівників закладів для дітей молодшого віку. Може бути корисним під час проведення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Опис

Ключові слова

навчальний посібник, Архімедови мости, інформаційні технології, медична освіта, математичні розрахунки, Неньютонівська рідина, невагомість

Бібліографічний опис

Березовська І. Інклюзивне навчання при порушенні слуху: практики викладання природничих наук : навч. посібник / І. Березовська, К. О. Мінакова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Львів : Простір-М, 2021. – 184 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в