Інклюзивне навчання при порушенні слуху: практики викладання природничих наук

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТзОВ "Простір-М"

Анотація

У посібнику висвітлюються сучасні тенденції у практичному аспекті викладання природничих і технічних дисциплін в контексті інклюзивного навчання при порушенні слуху. Наведені приклади втілення діяльнісного підходу, STEM-проектів та застосування засобів інформаційних технологій. Розглянуто освітній потенціал неформальних середовищ, таких як музеї та креативні платформи. Посібник призначений для викладачів середніх шкіл та закладів вищої і спеціальної освіти, а також працівників закладів для дітей молодшого віку. Може бути корисним під час проведення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Опис

Ключові слова

навчальний посібник, Архімедови мости, інформаційні технології, медична освіта, математичні розрахунки, Неньютонівська рідина, невагомість

Бібліографічний опис

Березовська І. Інклюзивне навчання при порушенні слуху: практики викладання природничих наук : навч. посібник / І. Березовська, К. О. Мінакова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Львів : Простір-М, 2021. – 184 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced