Формування контенту вражень у цифровому середовищі як основа забезпечення його розвитку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Університетська книга

Анотація

Опис

Ключові слова

цифровий маркетинг, інформаційні технології, економіка, позитивні емоції, негативні емоції

Бібліографічний опис

Татаринцева Ю. Л. Формування контенту вражень у цифровому середовищі як основа забезпечення його розвитку / Ю. Л. Татаринцева // Сучасні промислові революції та удосконалення механізмів сестейнового соціально-економічного розвитку: досвід ЄС та практика України : монографія / ред.: Л. Г. Мельник, О. М. Маценко. – Суми : Університетська книга, 2021. – Розд. 2.4. – С. 71-87.