Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5307
Title: Безредукторний тяговий привод на основі реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком для швидкісного електрорухомого складу
Direct traction drive based on transverse switched reluctance motor for speed electrical rolling stock
Authors: Рябов, Євген Сергійович
Keywords: оптимізація; імітаційне моделювання; напівпровідниковий перетворювач; електропоїзд; крутильні коливання; математична модель; gearless traction drive; transverse switched reluctance motor; optimization; high speed; electromotive composition
Issue Date: 2011
Publisher: СПДФО Миронов М. В.
Citation: Рябов Є. С. Безредукторний тяговий привод на основі реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком для швидкісного електрорухомого складу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : спец. 05.22.09 "Електротранспорт" / Є. С. Рябов ; Нац. техн. ун-т "Харківський політехнічний інститут". - Харків, 2011. - 21 с.
Abstract: Дисертацію присвячено розробці наукових проектування безредукторного тягового приводу на основі реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком для швидкісного електрорухомого складу. Запропоновано створення безредукторного тягового приводу на основі реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком. Розроблено математичну модель для визначення електромагнітного моменту реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком. Розроблено узагальнену імітаційну модель тягового приводу, що досліджується, яка поєднує модель напівпровідникового перетворювача у сукупності з системою керування приводом та модель реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком. Розроблено модель крутильних коливань в механічній частині приводу. Запропонована методика оцінки енергетичних показників досліджуваного тягового приводу. У сукупності запропоновані моделі покладені в основу програмно-алгоритмічного комплексу проектування тягового безредукторного приводу на основі реактивного індукторного двигуна з аксіальним магнітним потоком. Розроблений концептуальний проект швидкісного електропоїзду, тяговий привод якого синтезований за допомогою вищезазначеного програмно-алгоритмічного комплексу та визначені його робочі властивості та показники
The thesis is dedicated to the working out of scientific bases of creation gearless traction drive based on transverse switched reluctance motor for speed electrical rolling stock in terms of linking its properties and working parameters. By analyzing of the force and power parameters of traction electric motors, used in the gearless traction drive, and comparing the performances of structural mechanisms to transfer torque suggested the creation of gearless traction drive based on the jet engine based on the inductor axial magnetic flux. The mathematical model for the electromagnetic torque inductor jet engine axial magnetic flux is worked out. The generalized traction drive simulation model that is studied, combines semiconductor transducer model, is coupled with the drive system and inductor model of transverse switched reluctance motor, which is based on mathematical model. The model of torsion oscillations of the mechanical drive is worked out. Method for energy parameters investigated traction drive is proposed. Together, the proposed model algorithmic complex design of the direct drive traction based on transverse switched reluctance motor. The conceptual design of high-speed electric trains is worked out. Traction drive is synthesized using the above algorithmic complex and determined its performance and indicators
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5307
Appears in Collections:Кафедра "Електричний транспорт та тепловозобудування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Riabov_Bezreduktornyi_tiahovyi_2011.pdf566,1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.