Маркетинг знань в управлінні стратегіями інноваційного розвитку промислового підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Студцентр

Анотація

Визначено особливості застосування інструментів і методів маркетингу знань на етапах розроблення і реалізації стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства в умовах трансформації технологічних укладів. Практичне впровадження представлених розробок надає можливість цілесп-рямовано управляти на засадах маркетингу формуванням і реалізацією конкурентних переваг промислових підприємств в основу яких покладено актуальні релевантні знанні щодо закономірностей зміни векторів впливу факторів зовнішнього середовища, стану наявного потенціалу інноваційного роз-витку підприємств і ефективних способів його посилення та реалізації.
The peculiarities of application of tools and methods of marketing of knowledge at the stages of development and implementation of strategies of innovative development of industrial enterprise in conditions of transformation of technological institutions are determined. The practical implementation of the presented developments provides an opportunity to manage on the basis of marketing the formation and implementation of competitive advantages of industrial enterprises, which are based on relevant knowledge about the patterns of change in the vectors of influence of environmental factors, the state of the existing potential of innovative development of enterprises and effective ways of its strengthening and implementation.

Опис

Ключові слова

маркетинг знань, управління стратегіями, стратегічне управління, інноваційний розвиток, промислове підприємство, marketing knowledge, strategy management, strategic management, innovative development, industrial enterprise

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Маркетинг знань в управлінні стратегіями інноваційного розвитку промислового підприємства / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти : кол. монографія / заг. ред. Є. В. Ромат, С. Ф. Смерічевський. – Київ : Студцентр, 2021. – Розд. 2. – С. 120-137.