Втрачені маркетингові можливості підприємства на виставці: причини та об'єктивні обставини

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Організатори виставки безумовно націлені на то, щоб створити для учасників виставці найбільш сприятливі умови. Однак, деякі експоненти не використовують у повній мірі ці можливості. Причини та обставини, які заважають отримати експонентам найкращі результати висвітлені у цій статті

Опис

Ключові слова

маркетинг, збут, вигода, рекламно-інформаційна кампанія

Бібліографічний опис

Кучіна С. Е. Втрачені маркетингові можливості підприємства на виставці: причини та об'єктивні обставини [Електронний ресурс] / С. Е. Кучіна, С. А. Ладигін // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : електрон. вид. : зб. тез доп. 9-ї Міжвуз. наук.-практ. конф., 28 листопада 2019 р. / гол. оргком. О. О. Морозов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2019. – С. 94-96. – URL: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/10183/1/%D0%97%D0%A2_28.11.19-%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F-1.pdf, вільний (дата звернення 16.06.2021 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced