Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучіна, Світлана Едуардівнаuk
dc.contributor.authorЛадигін, Сергій Андрійовичuk
dc.date.accessioned2021-06-16T13:09:28Z-
dc.date.available2021-06-16T13:09:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКучіна С. Е. Втрачені маркетингові можливості підприємства на виставці: причини та об'єктивні обставини [Електронний ресурс] / С. Е. Кучіна, С. А. Ладигін // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : електрон. вид. : зб. тез доп. 9-ї Міжвуз. наук.-практ. конф., 28 листопада 2019 р. / гол. оргком. О. О. Морозов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2019. – С. 94-96. – URL: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/10183/1/%D0%97%D0%A2_28.11.19-%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F-1.pdf, вільний (дата звернення 16.06.2021 р.).uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53187-
dc.description.abstractОрганізатори виставки безумовно націлені на то, щоб створити для учасників виставці найбільш сприятливі умови. Однак, деякі експоненти не використовують у повній мірі ці можливості. Причини та обставини, які заважають отримати експонентам найкращі результати висвітлені у цій статтіuk
dc.language.isouk-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectвигодаuk
dc.subjectрекламно-інформаційна кампаніяuk
dc.titleВтрачені маркетингові можливості підприємства на виставці: причини та об'єктивні обставиниuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuchina_Vtracheni_marketynhovi_2019.pdf164,08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.