Втрачені маркетингові можливості підприємства на виставці: причини та об'єктивні обставини
Вантажиться...
Дата
2019
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Організатори виставки безумовно націлені на то, щоб створити для учасників виставці найбільш сприятливі умови. Однак, деякі експоненти не використовують у повній мірі ці можливості. Причини та обставини, які заважають отримати експонентам найкращі результати висвітлені у цій статті
Опис
Ключові слова
маркетинг, збут, вигода, рекламно-інформаційна кампанія
Бібліографічний опис
Кучіна С. Е. Втрачені маркетингові можливості підприємства на виставці: причини та об'єктивні обставини [Електронний ресурс] / С. Е. Кучіна, С. А. Ладигін // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : електрон. вид. : зб. тез доп. 9-ї Міжвуз. наук.-практ. конф., 28 листопада 2019 р. / гол. оргком. О. О. Морозов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2019. – С. 94-96. – URL: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/10183/1/%D0%97%D0%A2_28.11.19-%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F-1.pdf, вільний (дата звернення 16.06.2021 р.).