Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53192
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучіна, Світлана Едуардівнаuk
dc.contributor.authorМірошник, Марія Володимирівнаuk
dc.date.accessioned2021-06-17T06:50:20Z-
dc.date.available2021-06-17T06:50:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКучіна С. Е. Планування маркетингового аудиту / С. Е. Кучіна, М. В. Мірошник // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : електрон. вид. : зб. тез доп. 10-ї Міжвуз. наук.-практ. конф., 26 листопада 2020 р. / гол. оргком. О. О. Морозов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – С. 80-82. – URL: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/10183/1/%D0%97%D0%A2_28.11.19-%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F-1.pdf, вільний (дата звернення 17.06.2021 р.).uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53192-
dc.description.abstractПланування маркетингового аудиту – один з найважливіших етапів його проведення. Якщо аудитор вірно складе аудиторський план і програму аудиту, то у нього не буде проблем щодо самого проведення аудиту на підприємстві. Процедури аудиту також займають вагоме місце в аудиторській перевірці. Адже, щоб ретельно і правильно здійснити маркетинговий аудит необхідно в конкретній ситуації вибрати таку процедуру, щоб вона в повній мірі забезпечила правильність перевірки інформації наданої замовником.uk
dc.language.isouk-
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectаудиторська перевіркаuk
dc.subjectпланuk
dc.subjectзвітuk
dc.titleПланування маркетингового аудитуuk
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuchina_Planuvannia_marketynhovoho_2020.pdf281,38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.