Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53225
Назва: Розвиток медіакомпетентності як сучасна педагогічна стратегія
Інші назви: Development of mediacompetence as a modern pedagogical strategy
Автори: Онкович, Ганна Володимирівна
Білецький, Володимир Стефанович
Ключові слова: медіадидактика; вікідидактика; навчальний процес; вища освіта; інформаційна грамотність; засоби масової інформації; mediadidactics; mediaeducation; educational process; higher education; mass-media; information literacy
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім Дмитра Бураго
Бібліографічний опис: Онкович Г. В. Розвиток медіакомпетентності як сучасна педагогічна стратегія / Г. В. Онкович, В. С. Білецький // Мова і культура. – 2019. – Вип. 22, Т. 1 (196). – С. 294-302.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена важливості залучення до навчального процесу, формування професійної компетентності, саморозвитку вчителя, практичного досвіду викладачів на прикладі їхніх блогів, веб-сторінок в соціальній мережі тощо. Дослідники висвітлюють медіадидактику старих, нових і сучасних ЗМІ, говорять про її складові, виділяють нові поняття, терміни. Аналіз як метод дослідження показав історію та прогресивний розвиток медіаосвіти та медіадидактики у світі. Педагогічна спільнота в даний час говорить про новітні галузі медіадидактики, виправдовує і вводить терміни "блогодидактика" (педагогічна, предметна, наукова, навчально-наукова), вікідидактика та інші. Тематичні сторінки на Facebook успішно функціонують, вони стали платформами для обміну кращими практиками українських медіа-просвітників. Мова йде про практичний розвиток медіадидактики вищої, середньої, початкової школи, позашкільної роботи, навколишнього середовища тощо. Наявні відповідні практики, відсутні наукові розробки та узагальнення. Цей процес зараз активний.
The article deals with the importance of engaging in the educational process, the formation of professional competence, the teacher’s self-development, practical experience of teachers based on the example of their blogs, webpages in the social network, etc. Researchers highlight the media didactics of old, new and modern media, talk about its components, highlight new concepts, terms. Analysis as a research method showed the history and progressive development of media education and media didactics in the world. As a result of generalizations and systematization, further development of media didactics is predicted. The pedagogical community is currently talking about the latest branches of media didactics, justifi es and introduces the terms "blog-didactics" (pedagogical, subject, scientific,educational – scientific), wiki didactics and others. Thematic pages on Facebook are successfully functioning, which have become platforms for sharing best practices of Ukraine’s media educators. We are talking about the practical development of media didactics of higher, secondary, elementary school, extracurricular work, the environment, etc. Appropriate practices of practitioners are available, there is a lack of scientific elaboration and generalization. This process is currently active.
ORCID: orcid.org/0000-0001-9493-9104
orcid.org/0000-0003-2936-9680
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53225
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MK_2019_22_1_Onkovych_Rozvytok.pdf346,71 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.